O nas

Co by tu napisać? Może to, że program Clerity jest najlepszy! Niee, przecież to banał, który jest wszędzie przytaczany i niewiele mówi o firmie, programie partnerskim lub osobie. Bo w czym możemy być najlepsi? Nikt nie zna przychodów i efektów generowanych przez konkurencję, nie wiadomo czy jest ktoś na końcu świata dużo lepszy w  danej branży.

Z całą pewnością Program Partnerski Clerity można określić jako wypadkową umiejętności, wiedzy, doświadczenia jak i problemów z wcześniejszymi programami partnerskimi, a także marzeniem na to, aby był to idealny program afiliacyjny, partnerski generujący dochód pasywny. Oooo tak dochód pasywny to coś o co każdy z nas powinien zabiegać. To najlepsza forma zarobku, gdzie na początku poświęcasz dużo pracy, pieniędzy na dany projekt,a gdy wszystko się przyjmuje i projekt nabiera rozmachu. Zaczyna się poświęcanie większej ilości czasu nie na przygotowywanie, a na optymalizację, wyciąganie wniosków i pielęgnowanie tego co już zostało zbudowane.

Taka oto strategia…

Z taką samą misją podchodzimy do współpracy z naszymi partnerami. Ustalamy określoną prowizję za produkty oferowane przez nasz system partnerski. Partnerzy generują ruch, ściągają duże ilości osób zainteresowanych danym tematem i pozyskują od odwiedzających maile, dzięki wypracowanym przez nas metodom. Mamy maila do potencjalnego klienta, a więc teraz jest już z górki, staramy się i cyklicznie mailujemy do osoby zainteresowanej potencjalnie naszymi produktami. Produkty edukacyjne, informacyjne i suplementy rozwiązują problemy naszych klientów, a ci wracają do nas cyklicznie zamawiając produkty nie tylko z okręgu swoich zainteresować, ale także produkty okazjonalne w ciągu całego roku.

Clerity to pierwszy na polskim rynku Program Partnerski wykorzystujący do sprzedaży i generowania prowizji dla Partnerów  e-mail marketing.

 

Dlaczego e-mail marketing?

Po pierwsze:

Poprzez zapisanie e-maila przez odwiedzającego mamy z nim kontakt nie tylko w trakcie jego odwiedzin i przeglądania witryny Internetowej, ale aż do momentu wypisania jego e-maila.

Po drugie:

Odwiedzający otrzymuję nie jedną ofertą, a kilka lub kilkanaście w ciągu pierwszego miesiąca. To skutecznie zwiększa ilość sprzedaży.

Po trzecie:

Malingi to nie tylko oferowanie, ale także bezpłatne przesyłanie informacji i wiedzy z tematyki jaką jest zainteresowany odwiedzający. Dzięki temu budujemy zaufanie i więź pomiędzy klientem.

 

Czemu standardowe metody sprzedaży są mniej skuteczne?

Wyobraź sobie, że użytkownik, który szuka konkretnej wiedzy z danej dziedziny np. odchudzania. Ma ograniczoną  wiedzę na ten temat.  Tego  typu osoby możemy podzielić na:

- bardziej zdecydowane, które wiedzą dokładnie czego chcą jak i na te, które są żadni informacji i

- na te osoby, które nie są do końca zmotywowani do schudnięcia i w sumie szukają inspiracji, wiedzy i opinii

 

Standardowe banery reklamowe, statystycznie posiadają bardzo niski współczynnik klikalności . Tylko kilka % odwiedzających klika w banery, które są wyświetlane na Twojej witrynie. Pomimo tego, że banery są wyświetlane tematycznie nadal klikalność może oscylować w granicach 0,5 do 5 % CTR.

Co to oznacza?

To znaczy, że tego typu reklamy nie są skuteczne (jeśli chodzi o klikalność i wykorzystanie unikalnych wejść).  Naturalnie, jeśli nie wykorzystujesz maksymalnej ilości wejść na Twoją witrynę to obniżasz możliwości zarobkowe na ruchu.

 

 

Jak rozwiązać  ten  problem?

 

Przede wszystkim najlepszym sposobem, będzie wykorzystanie kilku najskuteczniejszych opcji reklamy, takich jak:

- squazee box (wyskakujące okno oferujące darmowy poradnik, wysyłany mailowo po wpisaniu adresu skrzynki pocztowej. Po tym użytkownik przez najbliższy miesiąc jest edukowany i nakłaniany do kupna naszych produktów – prowizja jest naliczana na podstawie plików cookies i na podstawie maila przypisanego do bazy)

- squeeze page (duże okno na całości monitora, pojawiające się nad stroną, pobierające maila. Po wpisaniu maila squeeze page znika z ekranu i nigdy ponownie się nie pojawia)

- top bar (górny pasek reklamowy, bardzo widoczny, a jednocześnie mało inwazyjny. Przenosi użytkownika bezpośrednio do oferty z produktem – suplementem)

- tematyczny link w treści  (link umieszczany samodzielnie przez administratora witryny. Poprzez naturalne edukowanie odwiedzającego i oferowanie mu darmowych materiałów zapraszamy do landign page – bezpośredniej strony, pobierającej maila)

- standardowy baner reklamowy jako uzupełnienie ( prowadzący do oferty z suplementem)

 

Wykorzystanie kilku form reklam jednocześnie, jest w stanie dać niesamowite efekty. Proponujemy jednoczesne wykorzystanie :

- linka w treści

- squeeze page lub squeeze box

- top bar

- baner reklamowy

 

Dlaczego aż tyle? Odpowiedź jest prosta, wszystkich odwiedzających możemy podzielić na dwie grupy:

- tych którzy są zdecydowani kupić coś, co pomoże im w schudnięciu (lub w czymś innym)

- na tych, którzy nie są aż tak zmotywowani do kupna produktu w tej chwili. Te osoby szukają przeważnie artykułów, które ich naprowadzą i oświecą. Dla nich są przygotowane formy reklam z pobieraniem maila.

Dobierając kilka form reklam dopasowujemy reklamę do odbiorcy przez co zwiększamy ilość sprzedaży i jednocześnie wielkości prowizji.